Мета: розвивати емоційну сферу старших дошкільників.
- формувати у дітей почуття єдності, спільності, доброзичливих міжособистісних стосунків.
- виховувати повагу, доброзичливість.
- підвищувати
самооцінку дітей.
- забезпечити психологічний комфорт і налаштувати дітей на
позитивний настрій.
-виховувати привітність.
- формування
адекватного самовираження гніву.
-розширювати уявлення про емоції, їх назви і опис;
-розвивати здатність розуміти, усвідомлювати свої і чужі
емоції, правильно їх оцінювати і повноцінно переживати;
-уяву, пам'ять, сприйняття, зв'язне мовлення;
-збагатити словник дітей психологічними термінами: емоції:
злість, радість, здивування, смуток, спокій, сум, задоволення, захват, жалість;
настрій, зло, добро.
План заняття:
1. Ритуал привітання
2. Бесіда «Що таке емоції?»
3. Ритуал входження в казку
4. Вправа «Відтвори емоцію»
5. Вправа «Способи оволодіння негативними емоціями»
6. Нейропсихологічна гра «Морські хвилі»
7. Психорозвантажувальна гра «Кричалки-хлопавки-мовчанки»
8. Вправа «Знайди відмінність»
9. Вправа «Башта радості»
10. Сюрпризний момент
Немає коментарів:
Дописати коментар